Post by inbrontarempding on Feb 19, 2022 16:03:26 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Block Puzzle ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Block Puzzle IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ veel uithoudingsvermogen hack ▞▞▞
▞▞▞ Block Puzzle 2022 version ▞▞▞
Leuk om te doen.
Hoe hoger je komt dan wordt het steeds saaier want dan ken je alles al
Uitdagend en frustrerend, maar tegelijkertijd leuk als je zin hebt in een uitdaging, dan is dit spel iets voor jou, ik hou van de uitdaging
Prima spel
De app is erg kleurrijk, heel duidelijk om blokken te zien en hoe je ze het beste kunt plaatsen. Ik vind het leuk dat je de volgende patronen kunt zien. Het is leuk, en ik geniet er het beste van tijdens mijn vrije tijd. Bedankt!
ugh! Wat een teleurstelling zeker! Ik heb deze specifieke game-app geïnstalleerd omdat het er zo leuk uitzag! Het bleek echter allesbehalve leuk te zijn! Ik heb het geïnstalleerd en dat proces verliep prima. Toen ik het echter probeerde te openen, ging het helemaal niet open of bleef het amper een seconde open. Ik heb uiteindelijk besloten om het te verwijderen omdat het niet voor mij zou werken. Als ik het wel zou openen, zou het gewoon teruggaan naar mijn startscherm op mijn tablet. Ik geef deze game-app.
Goed om van gedachten te veranderen
BESTE SPEL OOIT! Het enige blokpuzzelspel dat ik speel. Het zorgt er niet voor dat je de hele tijd naar irritante advertenties kijkt, en het is niet belachelijk moeilijk, nee om een bepaalde reden. Zeer groot en plezierig, kan uren spelen!
Leuk spel
Leuk FF wat anders....,....
Pou Nezahtjevne igre ylo
Block Puzzle Hjernegymnastik ptm
Nog niet zeker. Niet al te slecht qua reclame, maar kan niet boven de 30k komen. Open tot nu toe ... Nou, geprobeerd en het is zeker gemanipuleerd om je alleen zo ver te laten komen, zou zeggen algoritme misschien elke 30 of 40 pogingen voordat je verder zou kunnen komen ......
Goed spel maar veel advertentieproblemen
Ja, dit spel is verschrikkelijk... zei dat ik geen opties meer had om te bewegen toen bijna de helft van het bord leeg was... Ik had zelfs een stuk van 1 kubus...
Best goed. De stukken bewegen niet erg soepel... ze lopen een beetje achter. En je kunt de oriëntatie van de stukken niet veranderen.
Het is een interessante kijk op een blokpuzzelspel. Er zou toch meer aan de hand moeten zijn. Zoals een bewegend scherm of een timer
Block Puzzle Sestavljanke kyew
Wordt na een tijdje saai. Als je eenmaal een hoge score hebt behaald, is het moeilijk om daar voorbij te komen. Dus het is niet meer de moeite waard om te spelen.
Om de zoveel tijd wordt het scherm gewoon leeg.
Bedrieglijk. Dit is op geen enkele manier tetris (ook al probeerden ze het erop te laten lijken). En dan noem ik nog niet alle adware.
jammer dat de blokken niet draaibaar zijn. verder leuk.
Heb pas een tijdje gespeeld maar geniet er echt van
Wat een leuk speletjte, als je begonnen, is het niet meer te stoppen😄
Een leuk ontspannend spel om te spelen dat niet al te veel hersenkracht vereist. Ik hou ook van de achtergrondmuziek.
Niet leuk
Het spel zelf lijkt nauwelijks op een echt spel van Tetris. Het zijn slechts 2 modi, survival en klassiek, die technisch gezien hetzelfde spel zijn met een klein toegevoegd aspect. Saai, rommel en zonde van het downloaden.
doodt de tijd
Het is echt leuk om dit in quarantaine te spelen, maar het vreet je batterij en bovendien zijn deze spellen ouderwets, verpest dat alsjeblieft niet door je teveel aan dozen. Het bevredigt niet. Maar ja, ik speel het graag, bedankt dat je dit hebt gemaakt en me hebt gelezen. ☺
Ik vind het te gemakkelijk dat de colous een grotere rol zou moeten spelen om het interessanter te maken.
Zo'n leuk spel. Ik hou echt van de manier waarop het werkt, omdat je een stuk speelt en je nieuwe stuk meteen verschijnt. Dit is goed omdat je de bestaande stukken misschien niet kunt spelen en wanneer het nieuwe stuk opduikt, je het kunt gebruiken.
Verslavend
Block Puzzle Teka-teki nti
Super
Block Puzzle Puzzle wrew
scherm blijft zwart binnen de eerste paar minuten na het ophalen van de app ... is verwijderd. zag er goed uit van wat ik speelde..gewoon vervelend als het leeg gaat
Ik vind het een hele leuke spelletjes
reclamen